Jak wygląda sesja psychologiczna z jogą?

1. Pierwsze spotkanie rozpoczynamy od konsultacji psychologicznej. Siadamy na macie, w tle leci spokojna muzyka, palą się świece, ciepła herbata czeka żeby Cię rozgrzać. Rozmawiamy o Tobie – Twojej sytuacji, doświadczeniach, potrzebach, powodach dla których przyszłaś/przyszedłeś. W pełnym zaufaniu.

2. Kolejna część spotkania to praca z ciałem. Przed ćwiczeniami dokładnie wyjaśniam Ci cel ich zastosowania, tak abyś rozumiał/a i poczuł/a co jest najbardziej potrzebne i rozwojowe dla Twojego ciała.

3. Praktykę jogi rozpoczynamy od kilku minut świadomego oddechu połączonego z instrukcjami odpowiedniego ustawienia ciała. Te wskazówki przydadzą Ci się w życiu codziennym i stopniowo przekształcisz je w zdrowy nawyk.

4. Następnie poznajesz pozycje z jogi które pomogą Ci w odpuszczeniu napięć w tych obszarach ciała, w których kumuluje się u Ciebie stres. W zależności od Twoich potrzeb i preferencji będziemy pracować nad: rozluźnieniem, rozciągnięciem, wzmocnieniem, elastycznością, wyciszeniem, itd.

5. Zajęcia kończy głęboki relaks przy akompaniamencie muzyki.

6. Podczas kolejnych spotkań formuła spotkań może się zmienić – od Ciebie zależeć będzie to czy wolisz więcej rozmawiać czy skupić się na ciele. Zdarza się tak, że spontaniczna chęć do rozmowy, nowe refleksje czy uwolnione emocje pojawiają się po kilkunastu minutach ćwiczeń, po odpuszczeniu stresu z mięśni. To zupełnie normalne, a nasze spotkania są elastyczne, dopasowane do Twoich potrzeb i indywidualnego procesu.

Jako psycholożka pracująca w nurcie psychologii zdrowia oraz pozytywnej, jak również certyfikowana nauczycielka jogi, łączę pracę z:

CIAŁEM:

  • niwelowanie napięć spowodowanych przez stres
  • łagodzenie bólu spowodowanego brakiem odpowiedniego ruchu,
  • praca nad elastycznością, wzmocnieniem, równowagą, całościową kondycją ciała
  • nauka świadomego oddechu.

PSYCHIKĄ:

  • emocjami,
  • przekonaniami,
  • poczuciem własnej wartości,
  • wewnętrzną równowagą,
  • radzeniem sobie ze stresem,
  • samoakceptacją.

Celem spotkań jest to, abyś zyskał/a świadomość potrzeb swojego ciała i emocji oraz nauczył/a się jak o siebie zadbać. Przed pierwszymi zajęciami poproszę Cię o wypełnienie dość obszernej ankiety, która pozwoli mi lepiej poznać Ciebie i Twoje potrzeby oraz ułożyć indywidualny program spotkań.

Jako psycholożka pracująca w nurcie psychologii zdrowia oraz pozytywnej, jak również certyfikowana nauczycielka jogi, łączę pracę z:

CIAŁEM:

  • niwelowanie napięć spowodowanych przez stres
  • łagodzenie bólu spowodowanego brakiem odpowiedniego ruchu,
  • praca nad elastycznością, wzmocnieniem, równowagą, całościową kondycją ciała
  • nauka świadomego oddechu.

PSYCHIKĄ:

  • emocjami,
  • przekonaniami,
  • poczuciem własnej wartości,
  • wewnętrzną równowagą,
  • radzeniem sobie ze stresem,
  • samoakceptacją.

Ułożę dla Ciebie indywidualny program rozwojowy, którego tematykę, zakres godzin oraz organizację spotkań ustalę z Tobą podczas wstępnej rozmowy, pozwalającej mi poznać Twoje potrzeby i oczekiwania.

Sesje psychologiczno – jogowe

POZNAŃ, ul. Świętego Czesława 4a

 120zł/1,5h

Sesje psychologiczno – jogowe On-line:

SESJE ON-LINE za pomocą Skype’a

 70 zł/1h 15min

Jak dobrze znasz potrzeby swojego ciała i umysłu? Czy potrafisz odczytywać sygnały, które Ci wysyłają i odpowiednio o siebie zadbać?  Zapraszam Cię na spotkania, dzięki którym lepiej siebie poznasz, zatroszczysz się swój stan fizyczny i psychiczny. Zdobędziesz motywację do codziennej, samodzielnej pracy ze sobą, ponieważ… poczujesz, jak bardzo pomaga Ci to w odzyskaniu równowagi, wewnętrznego spokoju oraz energii do działania. Przekonasz się jak dużo korzyści może przynieść ruch dobrany do Twojej kondycji, potrzeb, stylu życia i osobowości.

Do kogo kierowane są spotkania z Psycholożką Na Macie?

Do osób, które:

  • chcą poprawić jakość swojego życia
  • chcą poznać praktyczne i łatwe do samodzielnego, codziennego stosowania ćwiczenia redukujące stres
  • chciałyby świadomie i uważnie zadbać o kondycję swojego ciała i umysłu
  • są podczas lub po psychoterapii i chciałyby ją uzupełnić o zdobycie praktycznych umiejętności radzenia sobie ze stresem
  • chcą bardziej uwierzyć w siebie, nauczyć się samoakceptacji
  • poszukują inspiracji i wsparcia w rozwoju osobistym
  • prowadzą bardzo aktywny, pełen wyzwań tryb życia i czują że są spięte, przeciążone
  • wykonują twórczą pracę i czują, że potrzeba im więcej kreatywności czy uspokojenia gonitwy myśli
  • odczuwają stany niepokoju, spadki nastroju

Dlaczego sesje on-line mogą być dla Ciebie świetnym rozwiązaniem?

Jeśli:

  • Twój styl życia wymaga elastycznego grafiku i oszczędności czasu
  • podróżujesz
  • pracujesz zdalnie
  • masz małe dziecko, którym samodzielnie się opiekujesz
  • nie czujesz się komfortowo ćwicząc w grupie
  • jesteś w trakcie psychoterapii i chcesz ją uzupełnić o pracę z ciałem
  • nie masz motywacji do samodzielnej, regularnej praktyki,
  • filmiki online to dla Ciebie za mało,
  • brak Ci czasu na uczęszczanie na zorganizowane zajęcia.

Co będzie Ci potrzebne do sesji on-line?

komputer/laptop/telefon/ipad – jakiekolwiek urządzenie mobilne z możliwością video rozmów
dobre połączenie internetowe
mata, a opcjonalnie i wedle Twoich preferencji – kocyk, klocek/wałek/poduszka
wygodny strój do ćwiczeń
przestrzeń do ćwiczeń, w której czujesz się swobodnie
Wszystkie prawa zastrzeżone. Strona stworzona przez A. M.