Joga we Dwoje <3 Wyzwanie i konkurs!

Joga we Dwoje <3 Wyzwanie i konkurs!

#muscoYogaChallenge

#wytańczjogęwedwoje

 

Co może przynieść WIĘCEJ FRAJDY niż joga solo?

… Joga w PARZE! Proste sekwencje dodające energii, przynoszące satysfakcję, poprawiające ogólne samopoczucie i… pomagające przytargać swojego partnera na matę 😀  (U nas akurat inicjatywa wspólnej praktyki wyszła od mężczyzny, ale w końcu artyści lubią zaskakiwać wyłamywaniem się ze stereotypów.)

Na dole posta znajdziecie filmik z choreografią dla dwojga oraz zdjęcia ze wskazówkami wykonywanych pozycji. Może się Wam to przydać do codziennej, wesołej praktyki we dwoje, jak również do wzięcia udziału w konkursie – do wygrania jest podwójna wejściówka na wybrane zajęcia muscoYoga. Regulamin konkursu znajdziecie w poście na FB – kliknij tutaj!

 

KRÓTKIE STATYSTYKI – odnajdziesz w nich siebie?

Z naszych dotychczasowych doświadczeń, obserwacji i bezpośrednich zwierzeń od uczestniczek jogi wyszło na to, że:

 

1) Standardowo kobiet na Sali jest ok. 80%, mężczyzn 20% (odchylenie od tej zasady stanowią np. zajęcia z power jogi, kiedy już odkryją, że coś takiego istnieje)
2) 80% mężczyzn którzy przychodzą do nas na zajęcia po raz pierwszy to ci, których przyprowadziły tu partnerki (często po długim okresie umiejętnego namawiania na podstawie dotychczas widocznych, fizycznych rezultatów, opierania argumentacji na FAKTACH)
3) 80% przyprowadzonych partnerów zostaje na zajęciach, są super zdeterminowani i w przyszłości sami motywują swoje partnerki do przychodzenia na jogę w pochmurne dni lub gdy mają PMS; 20% którzy rezygnują to ci, którzy przyszli od razu na zaawansowane zajęcia mimo wcześniejszych ostrzeżeń, w związku z czym zniechęcili się ilością pracy która ich czeka/ich ego stanowczo zaoponowało/czuli się skrępowani. Wniosek: serwować im prostsze, ale w miarę dynamiczne sekwencje, najlepiej we dwoje i w formie wyzwania (patrz link do filmiku!).
4) JEDYNA sytuacja w której partner polecił partnerce jogę to taka, w której on ją wysłał na zajęcia, żeby „zadbała o siebie i popracowała nad wewnętrznym spokojem, ponoć joga na to pomaga”, podczas gdy sam… został w domu.

Kobieto, nie jesteś sama ze swoim zniechęconym partnerem/partnerką!
Fajnie jest podejmować razem wyzwania, wspólnie się motywować do zdrowej aktywności fizycznej – szczególnie w jesiennym czasie, gdy siada nam energia, łatwiej o spiny, a te z kolei przynoszą stres i spadek odporności. Czas na pozytywne zmiany!

 

WSKAKUJCIE NA MATĘ (dacie radę i bez niej, tak jak my!) I PODEJMIJCIE Z NAMI WYZWANIE <3

 

Cała choreografia w kolażowej pigułce – kliknij na zdjęcie, aby obejrzeć całość na Youtube i poćwiczyć wraz z muzyką skomponowaną przez Wiktora 🙂

 

 

Pozycja Góry – Tadasana i zataczanie kół ramionami

 

Wojownik I – Virabhadrasana I

 

Wojownik II – Virabhadrasana II

 

Wojownik Pokoju – Shanti Virabhadrasana

 

Wydłużony Trójkąt – Utthita Trikonasana

 

Wojownik Pokoju – Shanti Virabhadrasana

 

Pozycja intensywnego rozciągania bocznego – Parvottanasana

 

Wojownik I – Virabhadrasana I

 

Przygotowanie do Pokłonu Wojownika

 

Pokłon Wojownika („Spleciony” Wojownik) – Baddha Virabhadrasana

 

Wojownik I – Virabhadrasana I

 

Słodkie Zakończenie!

 

 

 

mandala-color-circle mandala-color