Vinyasa Joga

to swoista medytacja w ruchu – wytchnienie dla umysłu gdy koncentrujesz się na wykonywaniu sekwencji złożonej z różnych asan (pozycji jogowych), a przede wszystkim ciekawych przejść pomiędzy nimi. Stąd uchodzi również za kreatywną formę jogi – każde zajęcia wyglądają inaczej, każde „flow” (sekwencja) jest inne i zależy od stylu oraz podejścia nauczyciela. Można więc powiedzieć, że jest tyle stylów Vinyasy, ilu jej nauczycieli 🙂
W Vinyasie świadomy oddech łączymy z płynnym ruchem. Choć początkowo wydaje się to trudne – joga uczy Cię cierpliwości wobec siebie, zaufania wobec ciała, wsłuchania się w nie i dyscypliny w praktyce – wtedy postępy naprawdę przychodzą same, a towarzysząca im satysfakcja jest nie do opisania.

Jakie korzyści przyniesie Ci Vinyasa Joga?

Różnorodne i kreatywne zajęcia

Ciągły, płynny ruch

Wzmocnienie i elastyczność ciała

Muzyka

Dynamika i wyciszenie

Oczyszczenie umysłu i ciała

Wysiłek i regeneracja

Nauka łączenia oddechu z ruchem

Jakie korzyści przyniesie Ci Vinyasa Yoga?

Różnorodne i kreatywne zajęcia

Ciągły, płynny ruch

Wzmocnienie i elastyczność ciała

Muzyka

Dynamika i wyciszenie

Oczyszczenie umysłu i ciała

Wysiłek i regeneracja

Nauka łączenia oddechu z ruchem

Zajęcia indywidualne:

Dopasowanie do indywidualnych potrzeb ciała, stylu życia, psychiki
Zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych
Rozwijające samodzielność w codziennej dbałości o swoje zdrowie

W pojedynkę: 120zł /1,5h

W 3 osoby: 40zł/1,5h/1 os.

Zajęcia grupowe:

Motywująca energia i wsparcie grupy
Możliwość poznania nowych, ciekawych ludzi
Swobodna, przyjazna atmosfera

Pojedyncze wejście: 30 zł/os./1,5h

Miesięczny karnet: 100zł/4 zajęcia

Jak wyglądają zajęcia?

1. Praktykę zawsze rozpoczynamy od krótkiej medytacji, przeniesienia się do „tu i teraz”, świadomego pogłębiania oddechu, następnie delikatnej rozgrzewki przyjemnie rozbudzającej ciało.

2. Po odpowiednim przygotowaniu ciała oraz poznaniu kolejnych pozycji łączymy je w Vinyasowe Flow, gdzie oddech harmonizujemy ze świadomym i uważnym ruchem, przy akompaniamencie muzyki – odpowiednio dobranych przeze mnie utworów lub muzyki granej na żywo (MuscoYoga).

3. Poznasz energetyzujące pozycje stojące i gięcia, stabilizujące umysł i ciało pozycje równoważne, uwalniające stres pozycje otwierające klatkę piersiową i biodra, przynoszące ulgę kręgosłupowi skłony i skręty, modelujące i budujące trzon ciała pozycje wzmacniające.

4. Po satysfakcjonującym flow spowalniamy, zaczynamy się wyciszać, rozluźniać, bardziej statycznie rozciągać, wykonujemy głębsze gięcia, rozluźniające skręty kręgosłupa, pozycje odwrócone.

5. Praktykę kończymy w ulubionej asanie uczestników – Savasanie, czyli pozycji leżącej, z zamkniętymi oczami. Jedynym zadaniem uczestników jest… całkowite rozluźnienie- zanurzenie się w słowach prowadzącej, oddechu i muzyce. Relaks jest głęboko oczyszczający, terapeutyczny i wyciszający.

Wszystkie prawa zastrzeżone. Strona stworzona przez A. M.